Aspekty
- Hráč může začít nové úkoly v hospodě za 3 AB. Toto je, protože teoreticky můžete dělat 50 úkolů.
- Různé situace, které mají být řešeny prostřednictvím rozhodnutí.
- Řešením různých úkolových situací dostaneš odměnu (goldy a zkušenosti) a vaše aspekty budou změněny
- "aspekty" s vlastní kartou přehled (podívej se na extra popis aspektů na konci tohoto příspevků)
-
Omezení: během plnění úkolu hráč nemůže použít následuíci věci:
-Lov lidí
- jeskyně
- napadání soupeřů
- dům bolesti
-hřbitov - Na konci úkolů začíná odpočet času, v závisloti na tom kolik úkolů jsi hrál. 1 h, 2 h má 25 situací, 4 h mají 50 situací, 8 h 100 situací, 12 h 250 situací
- Skrácení odpočtu času stojí 1 kámen
- Během plnění úkolu můžete být napadeni jiným hráčem
- V různých situacích můžete ztratit zdraví. Pokud Vaše zdraví klesne na 0 plnění úkolům je konec.
- Můžete použít elixír během plnění úkolu nebo změnit své vybavení a také nakupovat u obchodníka
- Pokud se účastníte války, dobrodružný systém se zruší a změní se čas odpočtů do dalšího přijmutí úkolu.
Popis apektů:
Existuje 8 aspektů, které popisují hráčovu přirozenost. Každý aspekt má dva příbuzné aspekty (např. Korupce - Člověk - Vědomosti) a jeden opačný aspekt (např. Člověk - Bestie). Každý hráč má celkem 8.000 bodů aspektů. Nový hráč začíná s 1.000 bodů pro každý aspekt.
Aspekty se mění akcemi při misích. Pokud například vyhrajete body pro lidský aspekt, zároveň tím ztratíte body v aspektu bestie (v aspektu, který je protikladem). Pokud se aspekt zvýší, jeho příbuzné aspekty jsou zvýšeny též. Opačný aspekt je následně snížen o celkový počet bodů, o které se zvýšily tři příbuzné aspekty.
Pokud zvýšíte hodnotu aspektu nad určitou mezní hranici, obdržíte jiné bonusy na statech nebo bojových modifikacích.
Jak na Aspekty ?
Princip získávání bodů: |
Pokud získáte v úkolu "jeden bod" lépe řečeno "jedno zvýšení" tj. , získáváte pro daný aspekt hned 3 body ale zároveň i po jednom bodu pro aspekty sousedící s tímto aspektem (tj. dohromady 5 bodů), zároveň tím ale snížíte hodnotu aspektu přímo protilehlému aspektu který zvyšujete a to hned o 5 bodů. |
Pokud tedy budete mít úkol ohodnocen dvěmi "zvýšeními" pro jeden aspekt, tj. , násobí se toto celé dvěmi přidává se tedy 6 bodů aspektu který zvyšujete po dvou bodech sousedícím aspektům a z aspektu přímo protilehlému se odečítá 10 bodů. |
Má to, ale ještě jednu podmínku, aspekt z kterého odečítáme musí mít minimálně daný počet bodů, které chceme odečíst, jinak se to neprovede. |
Nejdříve si asi budete chtít vybrat na co se zaměřit, proto přikládám seznam co které aspekty ovlivňují.
Člověk |
1. stupeň: +5 kouzlo osobnosti 2. stupeň: +25 kouzlo osobnosti 3. stupeň: +25 kozlo osobnosti, + 10 základní vloha |
|
Vědomosti |
1. stupeň: +3 bonusová vloha 2. stupeň: +3 základní vloha 3. stupeň: +5 základní vloha, +20 bonusová vloha |
|
Řád |
1. stupeň: +5 obrana 2. stupeň: +25 obrana 3. stupeň: +25 obrana, +75.000 životní energie |
|
Původ |
1. stupeň: +5 šikovnost 2. stupeň: +25 šikovnost 3. stupeň: +25 šikovnost, +10 bonusová šance na zásah |
|
Příšera |
1. stupeň: +5 síla 2. stupeň: +25 síla 3. stupeň: +25 síla, -15 obrana (na protivníka) |
|
Zničení |
1. stupeň: +6 bonusové poškození 2. stupeň: +30 bonusové poškození 3. stupeň: +30 bonusové poškození, +12 základní poškození |
|
Chaos |
1. stupeň: +5 výdrž 2. stupeň: +25 výdrž 3. stupeň: +25 výdrž, -18 bonusové poškození ( na protivníka ) |
|
Korupce |
1. stupeň: -3 bonusová vloha (na protivníka) 2. stupeň: -3 základní vloha (na protivníka) 3. stupeň: -5 základní vloha (na protivníka), -20 bonusová vloha (na protivníka) |
|
Pokud máte vybráno, bude vás určitě zajímat za kolik bodů jednotlivé stupně jsou, tak tedy: |
1. stupeň: 1750 bodů |