Aspekty

  • Hráč může začít nové úkoly v hospodě za 3 AB. Toto je, protože teoreticky můžete dělat 50 úkolů.
  • Různé situace, které mají být řešeny prostřednictvím rozhodnutí.
  • Řešením různých úkolových situací dostaneš odměnu (goldy a zkušenosti) a vaše aspekty budou změněny
  • "aspekty" s vlastní kartou přehled (podívej se na extra popis aspektů na konci tohoto příspevků)
  • Omezení: během plnění úkolu hráč nemůže použít následuíci věci:
    -Lov lidí
    - jeskyně
    - napadání soupeřů
    - dům bolesti
    -hřbitov
  • Na konci úkolů začíná odpočet času, v závisloti na tom kolik úkolů jsi hrál. 1 h, 2 h má 25 situací, 4 h mají 50 situací, 8 h 100 situací, 12 h 250 situací
  • Skrácení odpočtu času stojí 1 kámen
  • Během plnění úkolu můžete být napadeni jiným hráčem
  • V různých situacích můžete ztratit zdraví. Pokud Vaše zdraví klesne na 0 plnění úkolům je konec.
  • Můžete použít elixír během plnění úkolu nebo změnit své vybavení a také nakupovat u obchodníka
  • Pokud se účastníte války, dobrodružný systém se zruší a změní se čas odpočtů do dalšího přijmutí úkolu.


Popis apektů:
Existuje 8 aspektů, které popisují hráčovu přirozenost. Každý aspekt má dva příbuzné aspekty (např. Korupce - Člověk - Vědomosti) a jeden opačný aspekt (např. Člověk - Bestie). Každý hráč má celkem 8.000 bodů aspektů. Nový hráč začíná s 1.000 bodů pro každý aspekt.
Aspekty se mění akcemi při misích. Pokud například vyhrajete body pro lidský aspekt, zároveň tím ztratíte body v aspektu bestie (v aspektu, který je protikladem). Pokud se aspekt zvýší, jeho příbuzné aspekty jsou zvýšeny též. Opačný aspekt je následně snížen o celkový počet bodů, o které se zvýšily tři příbuzné aspekty.
Pokud zvýšíte hodnotu aspektu nad určitou mezní hranici, obdržíte jiné bonusy na statech nebo bojových modifikacích.

 

Jak na Aspekty ?

Princip získávání bodů:
 

Pokud získáte v úkolu "jeden bod" lépe řečeno "jedno zvýšení" tj. ,

získáváte pro daný aspekt hned 3 body ale zároveň i po jednom bodu pro aspekty sousedící s tímto aspektem

(tj. dohromady 5 bodů),

zároveň tím ale snížíte hodnotu aspektu přímo protilehlému aspektu který zvyšujete a to hned o 5 bodů.

 

Pokud tedy budete mít úkol ohodnocen dvěmi "zvýšeními" pro jeden aspekt, tj. ,

násobí se toto celé dvěmi přidává se tedy 6 bodů aspektu který zvyšujete po dvou bodech

sousedícím aspektům a z aspektu přímo protilehlému se odečítá 10 bodů.

Má to, ale ještě jednu podmínku,

aspekt z kterého odečítáme musí mít minimálně daný počet bodů,

které chceme odečíst, jinak se to neprovede.

Nejdříve si asi budete chtít vybrat na co se zaměřit, proto přikládám seznam co které aspekty ovlivňují.

 

Člověk 1. stupeň: +5 kouzlo osobnosti
2. stupeň: +25 kouzlo osobnosti
3. stupeň: +25 kozlo osobnosti, + 10 základní vloha
     
Vědomosti 1. stupeň: +3 bonusová vloha
2. stupeň: +3 základní vloha
3. stupeň: +5 základní vloha, +20 bonusová vloha
     
Řád 1. stupeň: +5 obrana
2. stupeň: +25 obrana
3. stupeň: +25 obrana, +75.000 životní energie
     
Původ 1. stupeň: +5 šikovnost
2. stupeň: +25 šikovnost
3. stupeň: +25 šikovnost, +10 bonusová šance na zásah
     
Příšera 1. stupeň: +5 síla
2. stupeň: +25 síla
3. stupeň: +25 síla, -15 obrana (na protivníka)
     
Zničení 1. stupeň: +6 bonusové poškození
2. stupeň: +30 bonusové poškození
3. stupeň: +30 bonusové poškození, +12 základní poškození
     
Chaos 1. stupeň: +5 výdrž
2. stupeň: +25 výdrž
3. stupeň: +25 výdrž, -18 bonusové poškození ( na protivníka )
     
Korupce 1. stupeň: -3 bonusová vloha (na protivníka)
2. stupeň: -3 základní vloha (na protivníka)
3. stupeň: -5 základní vloha (na protivníka), -20 bonusová vloha (na protivníka)
     

 

Pokud máte vybráno, bude vás určitě zajímat za kolik bodů jednotlivé stupně jsou, tak tedy:

 

1. stupeň: 1750 bodů
2. stupeň: 2500 bodů
3. stupeň: 5000 bodů

 

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.